середу, 11 травня 2011 р.

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ТЕРМІНАЛ ДОПОМОГАЄ У ВИБОРІ ПРОФЕСІЇ

Питання вибору професії завжди було складним і багатогранним. Сьогодні молодій людині непросто зорієнтуватися в своїх професійних інтересах, схильностях та знайти їм відповідну професію. Ще й нинішня соціально-економічна ситуація диктує свої умови. Отримаєш професію, не затребувану роботодавцями – і можеш змарнувати всі роки навчання. Тому одним із головним напрямків діяльності служби зайнятості завжди була профорієнтаційна робота з учнівською молоддю.

Задля забезпечення якісного функціонування системи професійного інформування у загальноосвітніх школах району встановлено 8 програмно-апаратних комплексів "Мотиваційний термінал розвитку зацікавленості до професійного самовизначення". Протягом січня-квітня 2011 року спеціалістами Менського районного центру зайнятості проведено 67 різноманітних профорієнтаційних заходів з використанням профорієнтаційного терміналу.
Під час таких заходів, учасники ознайомлюються із блоковою структурою терміналу, яка дає можливість користуватись всім без винятку учням, а також батькам та вчителям не маючи спеціальної підготовки.
Під час проведення подібних заходів, учні ознайомлюються із інформацією про вибір професії, навчального закладу, ознайомлюються із ситуацією на ринку праці регіону.
З його допомогою дорослі дізнаються, як допомогти дитині визначитися з майбутньою професією, підготувати її до зовнішнього незалежного оцінювання та вступу до вищого навчального закладу.
Для педагогів розроблено корисні поради та підібрано інформацію, яка стане безцінним матеріалом при проведенні профорієнтаційних уроків та виховних заходів із використанням спеціально розробленого програмного забезпечення для уроків у комп’ютеризованих класах. За допомогою терміналу старшокласники отримують інформацію, про те, як готуватися до вступних іспитів, а також можуть пройти спеціальні тести для визначення своїх особистих якостей та прихильностей. Залежно від цього учень отримує певні рекомендації щодо вибору професії.

Немає коментарів:

Дописати коментар